Raport CSR 2018

Klient

Kluczowe liczby

22,46 TWh

Ilość energii przesłanej
w 2018 roku

3 mln

liczba Klientów

61

liczba posiadanych
obiektów wytwórczych

Skala współpracy

Uczciwa komunikacja

Magdalena Siwerska

koordynator prostego języka
w Enerdze Obrocie SA

Prosta polszczyzna to polski odpowiednik standardu językowego, który zalecany jest autorom i instytucjom piszącym teksty do masowego odbiorcy. Prosty język – zgodnie z definicją, którą wypracowali wrocławscy językoznawcy – to język do szybkiej lektury, ale przede wszystkim język klarownych myśli, szczerych intencji i prostej formy. W Enerdze szanujemy czas naszych klientów. Dlatego dążymy do tego, aby nasze pisma były przejrzyste i zrozumiałe. Stworzyliśmy zespół, który z niebywałym zaangażowaniem czyści nasz firmowy język z tego, co trudne i nieprzyjazne. Oprócz ogólnych warunków umów, wzorców umów i formularzy, proste są również regulaminy naszych ofert i pisma informacyjne.

Przyjazna obsługa

Wytwarzanie

Dystrybucja

SAIDI

151 min.

SAIFI

2,15

Odbiorcy

ponad 3 mln

Dystrybucja

Wolumen
energii

ponad 22 TWh

Długość
sieci

187 931 km

Straty
sieciowe

4,65 %